Laatste week...... - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Gerda Obdeijn - WaarBenJij.nu Laatste week...... - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Gerda Obdeijn - WaarBenJij.nu

Laatste week......

Door: Gerda Obdeijn

Blijf op de hoogte en volg Gerda

19 Februari 2018 | Kenia, Mombassa

Was ik eindelijk weer. Inmiddels een we excursie reisje achter de rug. We hadden er zelf een dagje + overnachting in Diani Beach bijvoor geplakt. Daarom moesten we zelf het vervoer ernaar toe regelen. Best wel een onderneming voor 2 blanke vrouwen haha.
Eerst uurtje in een overvolle matatu, dan met de ferry, weer uurtje in een nog gammelere matatu en laatste halfuur naar hostel gezellie in een tuktuk. Zó beleef je het echte Afrika. Wat een ervaring!
Dan genieten. Bounty strand voor de deur! We moeten nog wel even onze draai vinden met niks doen haha.
Volgende dag excursie. Veel op een dhow (traditionele houten vissersboot) Snorkelen (prachtig!) En heel veel dolfijnen rondom onze boot spotten. Wow!!!
Dan weer lange, lange weg terug.... Nu gelukkig niet op eigen houtje want het wordt snel donker en het is kneiterdruk in mombasa.
Door de jongens opgewacht. Zo lief!
Nu dus onze laatste week alweer. Heel dubbel gevoel. Fijn om weer naar huis te gaan, maar oh oh wat gaan we de jongens missen. En wat ga ik Afrika missen!!!!
Eerst nog maar even genieten en het maximale halen uit deze laatste keniaanse dagen!!