Weekend! - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Gerda Obdeijn - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Gerda Obdeijn - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Gerda Obdeijn

Blijf op de hoogte en volg Gerda

05 Februari 2018 | Kenia, Mombassa

Onze 5e dag bij Behoca en we voelen ons al helemaal thuis! We zijn echt onderdeel van deze grote familie en houden nu al van alle jongens. Dat wordt nog wel een dingetje als we afscheid moeten nemen, maar dat duurt gelukkig nog een poos..
Inmiddels ook het 1e weekend achter de rug. Voor de (meeste) jongens vrij dus voor ons volop aan de bak. We helpen met allerlei klusjes o.a. schoonmaken van flesjes die ze weer gebruiken voor de verkoop van zelfgemaakte juices). Later met deel vd jongens naar het strand. Hebben ze echt verdiend want wat kunnen ze werken. Daar kunnen Nederlandse jongens nog veel van leren haha. Het strand was ook voor ons heerlijk en superwarm zeewater. In Nederland is het koud toch???
Samen eten en film kijken. Echt zaterdagavond dus alleen de chips ontbreekt. Zondag samen naar de kerk. Zware dag want gigantisch warm en de dienst duurt 5 uur!!!!! Maar de jongens treden op dus daar doen we het voor. En ze doen het goed en we zijn zo trots!!! Om 15 uur kunnen we naar buiten. Pfffff nu nog lange terugreis. Lopen, in overvolle Matatu (busje) en weer lopen. Thuis weer spelen (volleyballen) en klusjes. Avondeten en naar bed. Morgen weer een nieuwe lange schoolweek. Tot snel!!

• 05 Februari 2018 - 12:26

Thijs:

Toppers! Geniet ervan :)

• 07 Februari 2018 - 09:49

Moeders:

Hartstikke mooi dat ik dit gelezen heb, hier aan de keukentafel.
    Fijn dat jullie samen zo genieten.
    Fijne tijd nog en hoop dat ik weer snel jullie hier zie.
    Schouderklopjes en een hele dikke kus van (o)ma!